kolmapäev, 2. september 2015

Tunnitöö 2

Loetud dokument.

Tekstis on palju tuttavat, mida lugedes tekkis tunne, ahh seda ma tean või olen kuulnud.Teksti lugesin vähemalt viis - kuus korda läbi, et otsustada millised laused/lõigud teha kollaseks või roheliseks. Päris keeruline. Aga siiski, kollaseks märkisin enda jaoks siis need kohad, mis tekitavad pisut ehk arusaamatust või näiteks kohad, mida kuulsin esmakordselt (selleks olid õpihaldussüsteemid VIKO ja IVA ning veebipõhine õpikeskkond WebCT) Ma tõesti nende kohta ei tea midagi, pole kuulnudki ja tekst jäi ka nagu pisut keeruliseks. Alguses jäi segaseks ka PERSONAALSE ÕPIKESKKONNA mõiste. Kuid mida rohkem seda lugesin, seda selgemaks asi sai. Ehk siis kui ma õieti aru saan, siis personaalse õpikeskkond on mida õppija endale ise loob. Näiteks õpiülesannete täitmiseks on Blogger, Moodle, Google, fototöötlus programm jne. (see mis ise endale valin ja loon), suhtlemiseks Facebook, Skype. Personaalne õpikeskkond võib olla ka füüsiline ruum ehk siis auditoorium, kus kuulame loenguid. Kas mul on õigus või mitte??? Jään ootama kommentaare.
Kindlasti on väga tähtis ka, et saadud informatsioon õpikeskkonnast oleks usaldusväärne ja asjakohane.

eDidaktikum on suhteliselt (nüüd võin juba nii öelda) lihtne õpikeskkond.  Kõik on lihtsalt leitav ja kättesaadav. eD puhul on hea see, et see on reklaamivaba, Igasugune õpingutega seotud materjal on lihtsalt kättesaadav. Väga positiivne on ka see, et tagasiside õppejõu poolt on personaalne.
Negatiivset nagu polekski kuid üks asi siiski - tooksin välja ehk ajaveebis postituste tegemise ja salvestamise (võiks toimuda automaatselt). Võrreldes Moodlega näiteks on eD disain mugavam.



7 kommentaari:

  1. Olen sinuga samal arvamusel. Õpikeskkond on lihtne ja arusaadav, saab jälgida oma tulemusi ja tähtaegu. Kahju on muidugi, et kooli lõppedes ei sa edidaktikumi keskkonnast enam kätte oma materjali.

    VastaKustuta
  2. Kui ma sain õieti aru, siis Elyna vist ütles kui oled oma isikliku e-posti kaudu liitunud, siis ikka saab, kinni läheb ainult @tlu.ee postkast.

    VastaKustuta
  3. Lugesin dokumenti ka mitu korda läbi, väga hästi sai struktureerida varasemalt kuulnud teadmisi. Paljud asjad olid peas aga oli vaja mõtted paika panna.

    VastaKustuta
  4. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  5. Personaalsest õpikeskkonnast - mulle tundus, et seal tekstis mõeldakse selle all digitaalset keskkonda, mis sa omale info hankimiseks ja jagamiseks oled loonud, see, kus liigub sinu isiklik info :)
    eDidaktikumi postitused võiksid tõesti olla automaatselt salvestuvad, see on sul väga hea mõte. Mustandeid on ilmselt lihtsam kustutada, kui kogemata kadumaläinud tööd uuesti teha. Ma olen ka selle õnge läinud, et ma-korra-käin-vaatan-mis-seal-kirjas-oli ja kadunud ta ongi :)

    VastaKustuta
  6. eDidaktikum on peaaegu nagu FB, ainult ilma reklaamita. Kui nad selle chat akna ka teeks, oleks väga mugav.

    VastaKustuta
  7. Mulle samuti tundus niiipalu tuttavat ja samas oli kohti tesktis , kus mõtlesin, et ohoo..polegi kuulnud. Loodan , et saame siinses aines nüüd ehk kõikidest mingi ülevaate. Või siis haridutehnoloogi paraktika raamae veel sel õppeaastal.
    Edidaktikum oli minu jaoks ikka alguses veits keeruline materjali leiu jne seisukohalt, aga eks igapäevaga hakkab pilt selgemaks muutuma.

    VastaKustuta